...zeby za 50zł nie mozna było sobie kupic kabla i samemu obadac ...to ja juz nie rozumiem tego swiata
Przygaszanie dziennych przy włączeniu migacza - zwykłe lampy
Zwiń
X
-
Domyślam się ale testowałem kodowanie z lamp LED i niestety nie działa. Być może trzeba wybrać inne lampy w kodowaniu ale niestety nie znam się na tyle żeby wiedzieć co które to LED a które zwykłeZamieszczone przez rrobertJak mam xenony wiec nie testowałem tego ale jest to analogiczne do przyciemnia led w xenon
Komentarz
-
-
może na tej stronie coś znajdziecie: http://www.briskoda.net/forums/topic...ed-and-tested/
Komentarz
-
-
Już szukałem, nie ma nic, niestety.Zamieszczone przez georggmoże na tej stronie coś znajdziecie: http://www.briskoda.net/forums/topic...ed-and-tested/
Komentarz
-
-
ja uzywam VCP wiec jest inaczejZamieszczone przez tomissA wiesz może gdzie można tego szukać, tzn jaki kanał itd ?Zamieszczone przez rrobertW innym kanale robisz adaptacje
Czy na podstawie kodowania LED możesz pokazać co zmienić ?
Z góry dzięki
spróbuj sprawdzić coś takiego
(16)Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion G 2 from "not active" to "Blinken links Hellphase"
(18)Leuchte4TLF LB4-Dimmwert GH 2 from “0” to “25” (20 or less will disable the light bar during indicating)
(19)Leuchte4TLF LB4-Dimming Direction GH 2 from "maximise" to "minimize"
(16)Leuchte5TLF RB32-Lichtfunktion G 3 auf "not active" to "Blinken rechts Hellphase"
(18)Leuchte5TLF RB32-Dimmwert GH 3 from “0” to “25” (20 or less will disable the light bar during indicating)
(19)Leuchte5TLF RB32-Dimming Direction GH 3 from "maximise" to "minimize"
powinno być ok ale najpierw zapisz oryginalne ustawienia
w (16)....... będzie parę innych funkcji
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rrobert
ja uzywam VCP wiec jest inaczej
spróbuj sprawdzić coś takiego
(16)Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion G 2 from "not active" to "Blinken links Hellphase"
(18)Leuchte4TLF LB4-Dimmwert GH 2 from “0” to “25” (20 or less will disable the light bar during indicating)